A squadra di i CPC-LCC hè felice di sparte cù voi u primu episodiu d’un novu podcast in lingua corsa chjamatu “`À FIOR’ DI LINGUA”. ‘Ssu prugettu si prupone d’andà à u riscontru di i prufessori inde e so scole è d’accumpagnà li inde l’arregistramentu è a spartera di e produzione di i so sculari in lingua corsa. À a manera d’un tragulinu, ‘ssu podcast ci permette di valurizà è di prumove parechji prugetti chì sò purtati ind’è scole è chì permettenu di sviluppà dinò e cumpetenze linguaghjaghje di i zitelli. Eccu quì sottu e leie da pudè ritruvà ‘ssu primu episodiu nant’à tutte e piattaforme di spartera!

L’équipe des CPC-LCC est heureuse de partager avec vous ce premier épisode d’un nouveau podcast en langue corse intitulé ‘À FIOR’ DI LINGUA”. Ce projet se propose d’aller à la rencontre des professeurs dans leurs écoles et de les accompagner dans l’enregistrement et le partage des productions de leurs élèves en langue corse. À la manière d’un “tragulinu”, ce podcast nous permet de valoriser et de promouvoir plusieurs projets qui sont mis en oeuvre dans les écoles et permettent également de développer les compétences langagières des enfants. Vous trouverez ci dessous l’ensemble des liens vous permettant d’accéder à ce premier épisode sur toutes les plateformes!

Spotify podcast audio

Apple podcast audio